luni, 27 aprilie 2009

alta etapa


Un nou blog...o noua viata:)
incepe sa-mi fie dor de tot ce inseamna generala,multe amintiri intr-o singura cladire roz cu gratii negre, pe care cu totii am urat-o timp de 8 ani.
Dar cum trecutul a ramas in urma, si viitorul meu inseamna Mishu pentru cel putin 3 ani si cateva luni de acum in colo voi lasa povestirile plictisitoare de atunci.
Probabil cel mai bun lucru pe care l-am intalnit aici a fost prietenia...si nu una oarecare ci cea adevarata, pe care nu o gasesti la orice colt de strada.

Cat despre profesori, deja m-am saturat sa aud : ai venit la Mihai Viteazul inseamna ca trebuia deja sa stii tot ce intreb.In fine, in aceste 7 luni (daca ma ajuta bine matematica) am reusit sa inteleg cum trebuie sa "manipulezi "specimenele numite profesori si nu pentru a lua nota 10 ci pentru a trece clasa. Emotiile de la sfarsitul semestrului sunt mai mari decat cele dinaintea capacitatii, respectiv a tezelor unice in cazul meu.

In ultimele zile se aud rugaciuni, de ex: da doamne sa trec si eu la chimie si la fizica.


Per ansamblu cred ca vom putea supravietui aici. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu