duminică, 24 mai 2009

duminica in Herastrau



Sunt atat de multe de spus si nici macar nu stiu cum sa incep, ah da, azi 24 mai2009 copilasii din mishu si nu numai s-au strans in parcul Herastrau pentru al 2-lea freeze movie organizat de tovarasul Zoche.

Stiu ca i-am zapacit pe toti cu mirifica mea aparitie, fluierand de cred ca m-a auzit si mamaie de la tara, dar daca nu faceam asa nu puteam sa mai zic ca sunt eu:).

Pare rau dar noi n-am fost atenti cand a inceput "programul" asa ca:)) am fost mai departe de "gramada" si mai ..intarziati ku statul pe loc:D.

S-a terminat si am plecat cu Ana, Petruta si Mihnea la plimbarica, avand ca destinatie : barcutele:D Dar spre marea noastra dezamagire erau toate ocupate..a uitat lumea ca e criza si nu trebuie sa mai arunce banii:d.
Eh, ghinion, dupa ne-am deplasat spre masinuteeee:X si inghetata cu capsuni:X. Ca niste buni soferi ce suntem eu si Mihnea am busit masinile si nu cred ca ne-ar mai primi si a 2-a oara:D, intre timp ploua cu vata de zahar de la Ana:)).
Pe malul lacului am salvat un tanar simpatic de la inec:)). zicandu-i ca sunt emo, mi-a dat o lama dar cand m-a vazut ca ma apropii cu ea de mana :)) s-a facut colorat la fata si a sarit sa-mi salveze si el viata:)). Dupa multe poze si jocuri, s-a gandit ca ar fi un adevarat domn sa ne ofere baloane pe gratis;;) si logic Mihnea nu a primit:)).
Ah da, uitasem si de cola pe gratis(oare asa de prost imbracati eram de toti ne ofereau cate ceva:-?)

Si asa a s-a terminat o super zi:X Va iubesc>:D<:X

7 comentarii:

  1. o zi geniala =) si te iubimmmmmmmmmmm, mult:>

    RăspundețiȘtergere
  2. si ploua cu vata de zahar. intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) da mha a fost tare:d
    noi mai aerieni nu ne-am dat seama knd au inceput:))
    dar totusi:>:X
    baloaneee:x inghetata:x vata de zahar:x si nu in ultimu rand..NOI;X

    RăspundețiȘtergere
  4. bietul Mihnea. crezi ca ar trebui sa-i luam si lui un balon?:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Neah! Hai ca a fost tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu eu ca vrei balon. Se citea pe fata ta =)))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))) hay nu-l mai supara pe mihnea;;)
    ii luam data viitoare:D poate chiar in weekend:D

    RăspundețiȘtergere