joi, 21 mai 2009

freeze movie 2



In loc sa invat la fizica pentru a trece si eu de media 5, pierd timpul pe blog, dar e pentru o cauza nobila asa ca putem trece cu vederea:D.


Duminica, 24 mai la intrarea in Parcul Herastrau, ora 3 sunteti asteptati la al 2-lea Freeze Movie pentru detalii : crew_center@yahoo.com. La acest link se afla Freeze Movie 1 din statia de metrou Unirii! http://www.youtube.com/watch?v=8CvxVygqwjc&feature=channel_page.

Pentru cei din liceu : posterul din stanga il gasiti cam peste tot:)).

Na Bogdan, sa nu zici tu ca sunt fata rea.

6 comentarii:

  1. Fu Bogdan ca l-ai pus cand plec eu :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Freeze movie! well, a fost fun, dar ar fi fost si mai distractiv daca am fi auzit fluierul la momentul potrivit si nu mai tarziu. xD

    RăspundețiȘtergere
  3. eh si tu aku..am zis k dak nu fluier eu ..nu se aude..:))Dar ce pot sa mai zic aku:))?
    importanta a fost prezentza noastra:D

    RăspundețiȘtergere