sâmbătă, 2 mai 2009

o alta zi din viata noastra


Ziua de 1 mai a inceput cu un film pe care l-am vizionat cu Zuzu, si cu sor-mea care logic vroia sa cantam si sa coloram, toate bune si frumoase(ba chiar plictisitoare:)) ) pana au inceput sa sune telefoanele. Zuzu a refuzat o oferta extra-mega-giga ispititoare si anume de a se combina cu "cel mai shmecher tip din ferentari". Adresarile tipice de genu: viatza mea, printesa mea sau citez mesaj " teamo mi corason" nu au lipsit. Apoi iar o serie de telefoane cu textul : hai la o plimbare cu 3 tipi foarte frumosi( tel meu cred ca e virusat deja:)))

"Barbatii" familiei s-au ocupat de gratar, iar eu am primit un f frumos compliment si anume : ce n-as da sa am si eu o mama ca a ta( cu referire la zuzu)

Ploaia a aparut si ea, petrecerea mutandu-se in salonul resedintei mele(adik in garaj), casa fiind ramasa pe mainile noastre:-? curios este ca a ramas intreaga.

Muffinule scz dar ti-am injurat putin sandalele, cauza pt care nu ai venit si tu, ti-am simtit lipsa>:D<.

Seara, cele 2 pitipoance au plecat la plimbarica si fiind destul de frig, zuzu a inceput sa faca gimnastica in mijlocul romanei,dar interesant e ca nu prea trecea multa lume. Am incheiat turul sectorului 1:)) printr-o barfa cu fostii mei colegi de generala:x.

Ajunse acasa, ciondanirile dintre mine si Ady au atins punctul culminant:)), dar ca o fata educata ce (nu)sunt am tacut din gura:d.

Apoi am facut nani(hmmm..cu zuzu in pat chiar daca ea dorea il alta parte..nu zic unde sa nu fac reclama:)) => pe scurt la baietii luati:)) )

4 comentarii:

  1. Domnul care voia si el o mama ca mine a fost chiar dragut. Mi-a luat si furculita numai ca sa mananc cu mana =)))

    Si tu acum te-ai apucat sa spui unde voiam eu sa dorm. Bine ca macar ai zis ca voiam sa dorm.. :))

    Si apropo, sa mentionezi care Ady. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ady :)) ehh...ala raw:)) kre m-a suparat ieri;;) pentru simplu fapt ..ehh stii u dc:) nu mai mentionez iar
    pot doar sa-ti zic k azi m-a sunat si am continuat cearta:))

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. Complimentul era pentru mine, nu pentru tine. =))

    RăspundețiȘtergere
  4. trist:((
    simte-te mandra k te-am faqt vedeta:))

    RăspundețiȘtergere