duminică, 17 mai 2009

nimanui nu-i pasa!!

Vazand un reportaj la PRO Tv despre copiii suferinzi de leucemie si stiind ca putem ajuta si noi, m-am gandit ca am putea realiza o mini festivitate pentru a strange bani.
Eram, pot zice, mai mult decat interesata si credeam ca toti vor participa, dar nu numai ca nu au aratat deloc entuziashay k am gasit sa inlocuiesc.., au raspuns cu replici la care nu ma asteptam gen: dar ce ma intereseaza pe mine? sau : nu dau eu bani pentru toti bolnavii.
Daca astea au fost reactiile clasei mele, de la ce puteam sa ma astept de la ceilalti? asa ca a ramas un semn de intrebare pentru mine : oare puteam sa salvam pe cineva??
Si totusi ce au oamenii in piept un loc de inima? Egoismul predomina printre noi !! cu asta cred ca am zis tot.

2 comentarii:

  1. La ce ne putem astepta? Oamenii din Romania in special nu sunt costienti ca boala este cea mai grea incercare.Cu orice problema putem trai,mai putin cu o boala grava precum leucemia.Campaniile sunt foarte putine si de cele mai multe ori nu sunt luate in seama.Numai noi putem schimba ceva, dar nu exista nicio incurajare pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum zicea puya la probleme fugim unii de altii:))
    Asta e, shit country with shit people.

    RăspundețiȘtergere