duminică, 31 mai 2009

vineri seara - teatrul de revista

Dupa ce am povestit de mica noastra iesire, a bobocilor intr-o frumoasa duminica in Parcul Herastrau, vineri, ne-am gandit sa mergem la teatrul Tanase. Curios este ca sala era plina, dar de domni si doamne trecuti si de varsta a 3-a, vorba aia se indreptau catre cea de a 4-a. Trecand peste acest aspect, inceputul a fost destul de plictisitor singurul lucru care ne mai tinea pe scaune fiind tovarasul Enache pe care, mai ales eu si Zuzu, il asteptam cu nerabdare(probabil el a fost si motivul pentru care am venit:)) ). Distractia a inceput in momentul in care, am fost numiti " grupul vesel" defapt eram mai mult de atat, dar de ce sa mint?au fost si momente in care pur si simplu ne-am simiti bine, si am ras la glume ca: barbatul are 2 viteze: putin sau deloc, bigamia se plateste..cu 2 soacre, femeia isi doreste vila,piscina,haine si un bou care sa i le cumpere, singura femeie care stie unde e barbatul ei este vaduva,mariajul: mahmureala de a 2-a zi, femeile au coapsele fierbinti ca sa nu faca barbatul otita, si multe altele pe care nu mi le mai amintesc acum.
A venit si mult asteptatul Enache, iar eu si mult respectata mea prietena Zuzu, in semn de admiratie ne-am ridicat in picioare si am cantat cu el, fiind sustinute de sora mea Alice:))(de pe scaun:)) ). Tovarasul mai sus mentionat a propus sa nu mai fie aprinsa lumina ca poate:-?cine stie mai are si lumea treaba prin sala, iar noi ca niste fetite cu gurile maarriii am sustinut ca nu avem cu cine. Aceasta afirmatie a facut ca 3 sferturi din babete si moshuleti sa se intoarca spre noi si sa ne si injure putin asa:d.
Se termina si mirificul teatru, zuzu ne paraseste, iar eu impreuna cu Ana, Alice, Andrei, Diana, Ema si Olivian ne indreptam catre inghetataaa:X.
Cum era normal, seara nu se putea incheia fara o mica cearta si, la aducerea ipotezei k m-as putea muta din liceu, micii mei prieteni s-au suparat. Au fost si oameni care m-au facut sa deschid ochii si sa-mi dau seama ca gresesc.
Va iubesc! pe data viitoare:).

6 comentarii:

  1. a fost distractiv, cand mai mergem? =). ps: i love you. :">

    RăspundețiȘtergere
  2. Mergem cat mai curand posibil. :x

    RăspundețiȘtergere
  3. ms de apreciere :P(abia acum am vazut comentariul ;))) si e foarte bun postul asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-mi place cum suna "tovarasul Enache".
    Mi-e dor de el!:( Nu l-am mai vazut de..de atunci cand am dansat.:x Cam 3 luni de atunci, nu? Vreau la teatru. Rectific. Vreau la Enacheee!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Defapt nu-s decat 2. :) Dar tot mi-e dor de el..
    Si de tine mi-e dor! Te iubesc! :x

    RăspundețiȘtergere
  6. OOOO!!! Bambooo!!! Ce faci don'shoara? Nici aici nu scap de tine? :)))
    Tot nebuna si prin zona asta! :))

    Te iubesc nebunaticooo =)))) :X

    RăspundețiȘtergere